PVPCS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
PVPCS

Gaming ROMANIA 2019. WELCOME !
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 REGULAMENT

In jos 
AutorMesaj
TheWet
Administrator
Administrator



Mesaje : 16
Data de înscriere : 21/02/2019

REGULAMENT Empty
MesajSubiect: REGULAMENT   REGULAMENT EmptyJoi Feb 21, 2019 7:46 pm

Regulament jucatori:



1. La hartile  "awp" este permisa folosirea cutitului, pistoalelor si doar a "Magnum AWP" ca arma principala [avertizare/slay/kick/ in cazuri de nesimtire maxima ban 120 min.]

2. NU este permisă folosirea codurilor sau programelor ,,ajutătoare" pe server! [ban permanent +pika]

3. NU vă ajutați de script-uri: țintă la awp, silent defuse, long jump, bunny hop! [avertisment/kick/ban permanent până la pika]

4. NU se admit reclame pentru alte servere de CS, forum-uri de CS și site-uri cu conținut obscen![avertisment/ kick/ ban 120 min.]
* daca si dupa banul de 120 min. cel in cauza incalca regula se aplica ban permanent;

5. NU folosiți un limbaj obscen, injurii și jigniri la adresa jucătorilor și mai ales adminilor de pe server! [avertisment/gag/kick/ban ban 120 min.]
- adresarea catre un alt player (chiar si prieten - cunostiinta) intr-un mod considerat de catre admini jignitor, va fi sanctionat!

- cearta intre playeri nu va fi tolerata!
* in cazul insultelor si jignirilor aduse adminilor si comunitatii, care depasesc prin nivelul de nesimtire limitele "acceptate" ale unei "scapari" se aplica ban permanent sau PIKA si se posteaza la listele de ban cu dovada (screenshot la consola, sau orice alta dovada)

6. NU se permit nick-uri cu referire la: înjurături, obscenități, jigniri la adresa altor jucători, reclame la alte servere sau forumuri de CS sau orice alte derivații ale acestora!
- este recomandat sa folositi doar nick-ul pe care l-ati inregistrat pentru a nu exista conflicte player - admin pe viitor.
- nickul din joc trebuie sa fie acelasi cu cel de pe forum

7. Evitați depășirea limitelor hărților! Nu vă băgați sub hartă, nu vă urcați pe hartă sau în locuri din afara hârtii greu accesibile! [slay/ kick/ ban120 min.]

8. Raportarea codatilor de către jucători se face prin: say_team @ și mesaj/ U urmat de @ și mesaj! sau folosirea comenzii /report nume. Nu folosiți chatul general pentru mesaje adresate exclusiv adminilor!

9. Jucătorii cărora li s-au făcut screen-uri (poze) sunt obligați să-și dea ID-ul de Skype sau să dea pozele la ID-ul adminului de Skype pentru a putea fi verificate sau pe https://imgur.com/! [avertisment / ban / ban permanent]

10. Este interzisă flood-area serverului. Evitați afișarea excesivă a aceluiași mesaj pe chatul public! [avertisment/ gag/ ban120 min.]

11. Retry după gag se pedepsește cu ban 120 minute ban!

12. Stationarea pe post de "Spectator" va fi sanctionata cu KICK (automat de catre server sau de catre un admin) deoarece se ocupa un slot degeaba! -Aici se pune problema doar daca serverul este plin si/sau daca jucatorul nu se anunta ca revine in unu, doua, cinci minute.

13. Nu faceti reclama altor servere indiferent de tipul lor!

14. Nu intrati cu nume indecente pe server - reclame la alte servere – siteuri!

15. Nu se spune pozitia inamicului sau alte informatii folositoare jucatorilor din echipa ta dupa ce ai murit!

16. Este interzis ESL MODELS ( modele ce fac jucatorii in echipament albastru/rosu ) și orice altceva modifică jocul. Prin acest skin tu iti creezi un avantaj fata de ceilalti playeri ceea ce nu e corect, pe server toti playerii trebuie sa fie egali.

17. Pentru cererile de slot/admin trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii :
* pentru slot minim 10  ore pe server si  minim 5 posturi utile pe forum;
**pentru admin minim 20 de ore pe server si minim 10 posturi utile pe forum;
***de la primul gradul obtinut sau cerere depusa si pana la urmatoarea, trebuie sa treaca o perioada de 30 de zile, doar Ownerii pot decide acordarea fara cerere in baza activitatii adminului urmatorul grad intr-o perioada mai scurta de 30 de zile de la cererea anterioara.



Regulament ADMINI

1. Sunteți obligați să CUNOAȘTEȚI și să RESPECTAȚI aceste reguli și să le faceți cunoscute și celorlalți jucători!


2. Preferabil este sa deţi Steam pentru a primi grad mai mare decât rank-ul moderator
- la cererea de slot/admin, "A.i c.i.t.i.t r.e.g.u.l.a.m.e.n.t.u.l.?:" veți raspunde cu: "omul maimuta"

3. Nu aveți voie să folosiţi coduri sau să furnizaţi informaţii îndemnatoare utilizării codurilor! [Ban permanent forum/server + destroy/delete]

4. Evitati conflictele cu playerii si nu ii intaratati !!! Păstrați un limbaj decent și tratați jucătorii cu respect! [în consecință riscați remove]

5. Pedeapsa pentru limbaj neadecvat este: avertizare/gag pan la 10 minute /ban 120 min. retry dupa gag = ban 120 minute.
** Injuriile adresate adminilor se pedepeseste cu ban 200 minute ban!!! (pedeapsa maxima) **
***Cazuri de nesimtire crunta : dovada + ban permanent sau PIKA ;

6. Retry dupa ban (in caz de ip dinamic) se pedepseste tot cu aceiasi durata ca inainte! - a nu se folosi comenzi gen pika

7. Vorbiți și comportați-vă respectuos în ori ce moment! Nu vor fi tolerate comportamente neadecvate din partea celor care reprezintă Comunitatea! (excludere din staff)

8. Aveți dreptul de a verifica de coduri sloturile și adminii fără imunitate pe cale amiabilă, iar cei în cauză au obligația de a răspunde verificării!

9. Sunteți obligați să vă justificați motivul banului prezentând detalii, postând dovezile deținute! Motivul trebuie scris exact cand se va da ban.
- nu mai toleram totive de genul (pa/mars/du-te/ma*a) - (sanctionare drastica)

10. Sunteți obligați ca în cazul unei reclamații să prezentați detalii, dovezi, martori pentru dezbatearea problemei!

11. Schimbați harta sau dați vot după ce ați scris /hărți (evitați repetare acestora), exceptând cazurile când e vorba de hărți mici și harta e strict necesară!
- hartile se scriu numai cu litere mici !!! - Atentie foarte mare la cum scrieti hartile !!! (neglijenta poate aduce la suspendarea adminului).

* Hărțile se schimbă:
a. În ultimele 5 minute ale hărții curente, în urma unui vot, nu așteptați intrarea votului automat;
b. La vot se dau 3 harti iar daca nu sunt suficienti playeri doar atunci se accepta minim 2 harti la vot.
c. Harile se dau prin rotatie, nu abuzati de o harta anume care va place. verificati ultimele harti prin comanda /harti
d. De comun acord cu ceilalți admini de pe server. Se cere părea lor.
e. Când jucătorii depășesc numărul de locuri de pe hartă, cu sau fără vot;
f. Când este lag pe hartă și jucătorii cer schimbare.
g. Votul se da de adminul cel mai mare in grad de pe server sau alt admin care se ofera si anunta acest lucru din timp.
- Nerespectarea regulii de schimbare a hartilor duce la: (avertizare verbala/avertizare scris pe forum/suspendare de admin)

12. Nu abuzați de mesaje de tip amx_say, amx_tsay, amx_vsay, amx_csay, etc. Rolul acestor mesaje este de a anunța ceva pe server. Pentru alte tipuri de mesaje există chatul general, amx_psay sau amx_chat. (avertizare verbala/avertizare scris pe forum/suspendare de admin)

13. Nu aveți voie să dețineți acces pe servere din alte comunitati, cu exceptia serverelor de mixuri.

14. Suneti responsabili ca atunci când se banează un jucător să dețineți dovezi referitoare la fapta acestuia sau să aveți confirmarea altor admini prezenți pe server!

15. NU vă jucați cu comenzile serverului (cvar, rcon). Limita de timp a unei hărți este de 35 de minute.

*NU mai schimbați această limită decât la cererea unui owner!

16. NU uitați că adminul vine cu o serie de responsabilități, neîndeplinirea acestora precum și abuzul de funcția de admin se sancționează!

17. Discuțiile între admini ce țin de administrarea jocului se poartă de preferat pe amx_chat.

18. Nu se fac favoritisme pe server, nu se fac locuri pentru alți playeri prin kick. [în consecință riscațiremove]

19. Comenzile aplicate pe un jucător (gag, ban) nu vor fi scoase de către alt admin! aceste banuri pot fi scoase doar de catre ownerii serververului.

20. Disputele între admini se rezolvă între ei sau, în caz de neînțelegere, pe forum, în secțiunea Admin-Only; drept de intervenție au doar ownerii și, în ultimul caz, alți martori.

21. Este INTERZIS adminilor să se sancționeze între ei! Pentru eventualele conflicte cu un alt admin faceți Reclamație! Aveți voie să sancționați doar jucătorii, sloturile adminii fără imunitate, doar în cazurile: afk, stând spectator degeaba (doar când serverul este plin), când nu respectă regulamentul serverului [slay/kick] Folosirea altor comenzilor utilizate la sancțiuni asupra altui admin atrag după sine scoaterea adminului!

22. La gradul de Co-owner nu va este obligatorie postarea banurilor, ci doar se ține o arhivă personală, în caz de reclamație să existe o dovadă.

23. Îndrumati playerii către forum în caz că au neclarități!

24. TOȚI adminii sunt obligați să aibă cont pe forum și să răspundă le eventualele reclamații adresate lor, respectiv la cererile unban când este cazul.
* Activitatea de pe forum este la fel de importanta ca cea de pe server iar lipsa acesteea va fi sanctionata in consecinta !

* ADMINII SUNT OBLIGATI SA POSTEZE BANURILE IN BAN LIST FIECARE SA AIBE UN TOPIC SEPARAT.

** NU DESCHIDETI TOPICURI PENTRU FIECARE BAN IN PARTE PUTETI DA EDIT SAU REPLY.

25. Nick-ul pe forum să fie identic cu cel de pe server.

26. Adminul nu se inprumuta, nu se ofera altuia. In caz cotrar veti fi exclus din staff !!!

27. Varsta minima pentru rank-ul de "Moderator" sau un rank mai mare, este de 20 de ani.

30. Doar adminii pot da PRO/CONTRA la cererile admin.
Sus In jos
https://goldnet.ro
 
REGULAMENT
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
PVPCS :: GOLD.PVPCS.RO-
Mergi direct la: